Genel

Efsane 3 Komik Hikaye

Bu yazımızda efsaneler efsanesi 3 incisözlük  hikayesi ile karşınızdayız. Biz bu hikayeleri okurken kendimizden geçtik umarım sizde beğenirsiniz. 🙂

1) Playstation Salonunu B*K Bastı

Evet ilk hikayemiz ;
evet beyler geçen yazdı denize gitmiştik falan tatilden eve döndüğüm gibi arkadaşla buluştum pes atmaya denizden enfeksiyon kapmıştım malum motor falan bozuldu ama bin beni öyle bir gaza getirdi ki neyse dedim gibicem zütünü biraz uzak bi yere gittik ben tabi unuttum motoru maçın tutkulu heyecanındayım o sırada kıpraşmalar hissettim
sanki karnımda sistem karşıtı bir örgüt var ve dükkanları taşlıyo gibiydi küçük bir kıvılcımdı ama bir volkan misali patlıcağını biliyodum
sonra baktım golleri yiyince bende maça odaklandım tam o sırada fitil ateşlenmişti dıbına koyim bir ağrı girdi oracıkta doğurcam sandım

ben bi su dökmeye gidiyom dedim arkadaşa samimi bir şekilde söyledim çok utanırım amk evim dışında bir yerde sıçmaya bide tuvalet çok dipte yani tak suya düşerkenki ses bile yankılanır amk ben girdim işte boşaltım yapıyorum midemde bulanıyo fena kapmışız mikrobu zütüm klozette ağzım lavoboda sıçarken kusmayı bekliyorum arkadaş bağırıyo hadi olum nerde kaldın bende kıvırıyorum manitayla mesajlaşıyoruz falan uzun sürdü biraz sonra tam zütümü silmiş ve o rahatlamanın verdiği özgüvenle kalkarken salonun sahibi seslendi kardeşim büyük mü yapıyosun küçük mü ?? evet beyler ne diyeceğimi şaşırdım ama ben canımı kurtarmıştım o ağrıdan daha kötü bişey olamazdı düşüncesiyle büyüğü abi dedim adam haykırdı bildiğin dıbına koyim ödüm zütüme girdi tamda o sırada sifonu çektim tuvalet tıkalıymış yeni yapılan yer bide beyler ilk siftahi ben yaptım dıbına koyim adam aç kapıyı demeden sular yükselmeye başladı beyler açtım kapıyı taklar sanki arşa yükselcekmiş gibi nasıl gidiyolar varya kapıdan dışarı çıktılar millet olduğu yerde kustu amk biri manitasını getirmiş oynuyodu manita bayıldı oracıkta herkes sanki hollywood misali bir yaratık görmüş gibi kaçıyordu ama heryer tak beyler arkadaşda sıçtı gülmekten bildiğin sıçtı adam bağırınıyo utanma yokmu lan sizde ben başkalarının tuvaletinde işemeye utanıyom herif geldi taka buladı yeni mekanı ben o kızarıklığın verdiği ateşle olduğum gibi koştum beyler nası koşmak ama bir yandan ağlıyorum bi yandan biraz kalmış hala donuma sıçıyorum sonra eve gittim ve fifa menajerlikte galatasarayı şampiyonlar ligi şampiyonu yaptım.

2)Gay Matematikçi Olayı

Hikaye 2 : Lise yıllarımdayım. Ders matematik. Suat hoca çok kıyak adamdır.O gün de bize sınavda çıkacak 5 sorunun cevabını verdi. Herkes birden hocaya tezahürat etmeye başladı.Şakşakcılar çıldırdı.Ben de hazır gürültü varken sizin taaşaanızı yiyem hocam diye bağırdım. Bağırmaz olaydım.Tam ben bunu söylerken bir sessizlik oldu. Ardından sınıf kahkahalara boğuldu zaten. Ders bitiminde hoca beni yanına çağırdı. Sessiz,ıssız bi köşeye çekti beni. Sözünün arkasında duracak mısın delikanlı dedi?Ben hasgibktirr çeker çekmez okul çıkışına yardırmaya başladım. Bende biraz homofobi var. Adam arkamdan koşturuyor dur evladım nereye diye.Kel,pos bıyıklı, göbekli 40 larında bir adam. Yarın korka korka okula geldim. Etrafı kolluyorum matematikçi buralarda mı diye. Adam bir anda Salih Amel gibi yanımda belirdi. Dedi oğlum sen dün niye kaçtın. Altı üstü derslerine çalışıyor musun diye soruyordum. Sonra aklıma geldi ki hocaya 1 gün öncesinden ders çalışacağım diye söz vermiştim.

3)Minibüs Hikayesi

 

Hikaye 3 ve son : sene 2008 veya 2009 lise 3’e gidiyorum. her zaman ki gibi yatağımdan kalktım aylardan mayıs veya haziran devamsızlık 19.5 her gün okula gitmem üstüne hiç birinde geç kalkmamam gerekiyor . gömleği giydim düğmelerini ilikledim sonra pantolonu giyecek iken dedim hava çok sıcak oluyor boxer giymeyi vereyim bugün. çıkardım giydim o meşhur gri okul pantolonunu çıktım evden minibüs beklemek için durağa doğru gittim. gittiğim gibi hemen bir minibüs geldi hemen atladım ona bindim gidiyorum. bu şoförlerin para koydukları yer oluyor hani çok dolu olunca oraya oturtuyorlar he işte oraya oturttular beni.

beni araba tutar orayada oturunca zaten ters gidiyoruz başım dönmeye başladı kapadım gözlerimi başka şeyler düşünmeye başladım hemen aklıma sevgilim geldi bir kaç sakso sahnesi gözümde belirdi 15-20 saniye geçti veya geçmedi otobüste kahkaha küfürler bağırmalar çığırmalara başladı ne oluyor lan ırzını s*keyim dedim bir açtım gözümü herkes bana bakıyor amk. sen fermuarı açık unut benim s*k oradan fırla eyfel kulesi gibi dikil yolcuların karşısında . ananı sikiyim böyle varya anlatılmaz başımdan ayak serçe parmağıma kadar sıcak bir titreşim geçti, içimden defalarca ne yapacağım lan ne yapacağım demeye başladım tüm bunların hepsi 2 saniye içinde oluyor derken kapı yeni açılmıştı hemen fırladım kapıdan minibüsün tersi yöne koşmaya başladım utana utana kaçtım 3 senedir minibüse binemiyorum olurda biri tanır diye buda böyle bir anımdır çok utanırım hala

 

About the author

clap ajans